Friday 17 January 2014

lu Memang Bangsat !! INILAH AKIBAT MEMANJAKAN "SI MATA SEPET" ? @NajibRazak @KharyKj @UMonline



Apakah ini semua salah PM Najib Razak ? yang terlalu memanjakan "simata sepet" dan melupakan mejoriti orang melayu yang menyokong beliau dalam pru13 yang lalu.

Sampai ke tahap menghina beliau. Sayangnya orang melayu sendiri turutsama mempersendakan pemimpin Melayu. Memang Haram J... BETULAH.. Puak-puak "mata sepet" yang bertuan DAPig ni... so ingatan KK, Jangan Keterlaluan mencurah minyak kedalam Api...  


Tindakan Ahli Dewan Undangan Negeri PKR Machang Bubuk, Bukit Mertajam, Pulau Pinang , Lee Khai Loon, bersama sebilangan penyokong saya anggap keterlaluan.



Serulah ... Wahai Ummah marilah kita bersatu... Wahai orang Melayu, usah lupa, Najib berbangsa Melayu dan beragama Islam seperti kita SEMUA.


Ini lah akibatnya bila Melayu/Islam tidak bersatu. Kekuatan hanya datang bila kita bersatu. Bila kita haru-biru, musuh2 yg bencikan kita akan mudah mengambil kesempatan utk mengkucar-kacirkan lg keadaan. 

Penghinaan demi penghinaan yg mereka tujukan kpd kita, apa yg dapat kita lakukan? Setakat menahan geram dan di peram dlm hati.

Dari agama dan juga bangsa, apa yg kita buat? Tiada kata sepakat. Dari dulu lg, dari atok kita, dari ayah kita dan kini kita sendiri, yang dapat kita katakan ialah: tidak apa, tak apa, tak apa.

No comments:

Post a Comment