Thursday 6 February 2014

BODOH BIUL !! KALAU NAK TUNJUK KESETIAAN JANG SAMPAI MERANA "BODY". @UMonline #fb


Remaja zaman memang penuh cabaran dan dugaan. Bagi akal yang pendek selalunya tindakkan yang mereka lakukan akan memakan dan meusnakan diri mereka sendiri.

Remaja Perempuan Muatnaik Gambar Kelar Tangan Tag EX-BF Dalam FB | Zaman percintaan remaja memang penuh suka duka. Perkara itu adalah normal kerana pergaulan yang lebih bebas sesama lelaki dan perempuan banyak berlaku diluar rumah.

Namun, jika tidak di awasi oleh ibu bapa, remaja boleh bertindak diluar jangkaan. Itu lah apa yang berlaku pada seorang remaja perempuan yang sanggup mengelar lengan kirinya kerana gagal dalam percintaan.

"aq ckp aku wat (teman lelaki)...!!! nak aq matikn ko wt aq mcm patung.. ya allah ksakitan ini xskit lg skit ati aq bleh ko hiris ati aq...!!!" Caption gambar perempuan itu.

Screenshot gambar lengan dan kesan kelar dan darah itu tersebar di media sosial dan blog-blog. Ramai yang mengutuk tindakan bodoh perempuan itu. Namun setelah disemak semula, profile remaja ini masih aktif. Mungkin remaja ini mahu menarik perhatian bekas teman lelakinya dengan tindakannya yang pendek akal.

Semoga remaja lain diluar sana mengambil iktibar akan kejadian ini. Memang betul pengalaman mendewasakan kita namun jika ingin melakukan sesuatu tindakan, berfikirlah berulang kali.

sumber

No comments:

Post a Comment