Jumaat, 7 Februari 2014

KENAPA ADA ORANG ISLAM NAK BOIKOT MAJLIS ‘Muhabbatur Rasul – Kedah Berselawat’ ? #HanyaDiKedah @MukhrizMahathir @UMonline


APA YANG KERAJAAN BN ANJURAN SEMUA TAK KENA ? majlis MAHABAHTUL RASUL KEDAH BERSELAWAT BERSAMA HABIB SYECH ASSAGGAF 

Saya rasa terharu dan tersentuh hati apabila melihatkan kegigihan kerajaan Negeri Kedah yang sekarang ini memperbanyakan program berunsul keagamaan serta melibatkan rakyat bersama menyertai aktiviti tersebut. kita kena positif jangan asyik nak berpolitik 24 jam saja.. sampaikan program macam ni kita politikan...

" Apa yang kerajaan nak buat islam kita perlu sokong , jangan kita tak sokong pula kalau kita tak sokong pada makna kita berjuang kerana nafsu bukan berjuang Islam..

Ini berikutkan kenyaataan dari Dewan Ulama PAS Kedah :-





Lebih mendukacitkan lagi.. Ada sebuah Sekolah Agama, melarang pelajar pegi ke Majlis Ilmu tersebut, walau pun pada awalnya pihak berkenaan telah menyediakan sebanyak 6 biji bas untuk membawa pelajar sekolah berkenaan. Terdengar desah-desus pengetua Sekolah terbabit juga salah seorang dari penerima Tokoh Maulidur Rasul.

Jadi marilah kita berlapang dada , yang nak pi majlis ni bagus dan yang tak nak pi jangan sekat orang nak buat baik... SO FIKIR-FIKIRKAN LAH WAHAI OSTAT,  anugerah dah terima tu atas dasar apa ?




1 ulasan:

  1. aku dok kata dah Ust Man tu totok PASngok..
    hangpa pi bg jugak tokoh.. munafik ja..
    depa bkn nk pd Islam pun tp depa taksub dgn politik PAS..

    Kg Pisang tu lubuk totok PAS..
    jeneral2 perosak PAS bernak pinak kt situ laa..
    UMNO ja yg buat pekak..tk rancang strategi pecah2kan kekuatan depa..

    KUIN tu wajib dh kena tutup.. tp takut sgt dgn PAS..
    PAS roboh Madrasah tu cukup jahat punya kerja tp ada ka depa heran?

    pandai depa putaq isu KUIN.. makin gila puak ni.. apa benda ja depa buat tk betui depa putaq.. ckup jahat PAS ni.
    Sapa yg pelingkup KUIN klu bukan PAS? KUIN sapa yg tubuh kalau bkan UMNO!!
    Sapa yg gila pi buat kampus tk tentu hala lepas tu tanggung hutang tk pasai2. bodo punya PAS.!!
    apa kena mengena program Ibadah? Program mulia tp di celaka kan PAS.. tunggulah balasan Allah bg mudir/penguasa2 sekolah Agama ini yg halang..

    PAS ni bg depa Islam tu cara hak depa.. depa buat ikut suka depa..kita kena paksa ikut..tk ikut depa taji habih2.. tu Dewan Ularmak PAS Kedah kepala pembohong Munafik.. ckup jahat.. lain yg terjadi lain yg depa tuduh!

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah