Selasa, 11 Februari 2014

Panas !! RM5000 Lesap, Masjid hanya Tinggal Nama. #HanyaDiKedah



Serang memeber penah bagitau kat KK Zaman lani.. 3 perkara jangan kita jangan percaya kat orang... Duit, Perempuan ngan Pemetik Api.. Uishhh Betuk ker ni... ? 

Rasanya betul lah kot" Pak lebai "Udang Galah" PAS pun sekarang ni, bila nampak salah satu dari benda yang member KK sebut terpesona.. nak tau pasal apa KK gelar depa udang !!

Tak percaya? baca kat bawah ni, 


Ada satu cerita menarik mengenai Pas di Kedah. Dah la masa Pas memerintah, satu masjid pun tak pernah buat. Lepas tu ada pengikhtirafan masjid terbaik. Masjid terbaik ni diberi kepada Masjid Ar-Rahman, Bukit Tangga, Bukit Kayu Hitam.

Siap dapat pengikhtirafan dari Baginda Sultan Kedah. Hadiahnya ialah sijil dan wang RM5000 untuk AJK Masjid. Tapi sayangnya, duit RM5000 yang sepatutnya dihadiahkan oleh kerajaan negeri (PAS KEDAH) kepada masjid berkenaan tak sampai.

  

Malah dah lebih 5 tahun AJK Masjid berkenaan menunggu duit hadiah hinggalah sekarang.

Paling menyedihkan apabila dikabarkan duit hadiah untuk masjid tu dah keluar masa zaman Pas lagi, namun hilang ditengah jalan.

 
Apa nak jadi dengan puak Pas ni. Duit hadiah masjid pun nak rembat ka? Cukup-cukup la rembat balak dengan tanah wakaf, duit hadiah masjid pun SAPU ?-Kedah Ke KL

Ha hahaha betul tak'.. sebab pa gelar depa "Udang Galah" cuba kita tengok udang galah... "sepit" atau penyepit dok tolak keluar... tetapi pantang ada yang depan mulut semua dia sapu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah