Sabtu, 8 Februari 2014

POSTER Gerakan Fitnah dan Boikot Majlis Mahabbatur Rasul Kedah Berselawat Oleh Pelajar KUIN. #HanyaDiKedah @MukhrizMahathir


Aku sengaja publish cerita ini memandangkan semakin banyak gerakan fitnah yang digerakan oleh pengikut taksub PAS ini GAMBAR diatas ini merupakan salah satu dari usaha jahat "macai-macai" PAS.

#Kalau nak "BlackOps" EDIT sempurna sikit....
 anta pelajar KUIN periksa dulu..sebelum POST ganbar ni.. K 
Muhamad Helmi

" Apa yang kerajaan nak buat islam kita perlu sokong , jangan kita tak sokong pula kalau kita tak sokong pada makna kita berjuang kerana nafsu bukan berjuang Islam.. 

Salahkah Kerajaan negeri menganjurkan program Mahabbatul Rasul Kedah Berselawat?? Program ini bertujuan untuk mengingati Rasulullah, ajak rakyat datang beramai ramai berselawat memperingati bagina pun salahkah.? Bukan buat ceramah politik macam Pas.



Ini Poster sebenar yang dikeluarkan oleh Kerajaan negeri Kedah.

Jadi marilah kita berlapang dada , Ingat' ISLAM bukan untuk PAS sahaja... Islam untuk semua.. Janganlah kita berlainan fahaman politk, kita nak sekat dan fitnah serta melarang niat baik orang lain berbuat kebaikan..

2 ulasan:

  1. KITA WAJIB DH MENENTANG DAN MENOLOK SEPENUHNYA PARTI PAS LAKNATULLAH ini!!

    Sokong mereka ibarat kita menyokong puak munafik dan perjuangan kufur!!
    Mereka sengaja menggunakan gambar bukan utk hasut rakyat.. bg mereka tudung itu mcm penentu syurga neraka seseorang..
    mereka cuba letak Islam itu hal milik PAS.. PAS hina Alllah..hina Nabi tkpa sbb itu PAS punya.. jgn kata apa..

    mereka semakin sesat.. tktau nk kata apa awat PAS jd JAHAT mcm ni.. program utk memeperingati Allah dan Rasul S.A.W di caci.. ditolak..di terbalikkan dgn FITNAH..

    yg buta kayu jilat PAS..bukak lah mata hati.. Allah tgh hina PAS.. sepatutnya PAS wajibs okong.. apabila kjrn pemerintah mahu pd Agama... yg kurang kita betulkan.. PAS bkn betui mana pun.. menipu ja banyak!


    Cuba kita tgk org PAS terutama pemimpin mereka.. mereka jd TAK KETAUHALA.. bila BN buat program Islamik yg tiada kena mengena dgn politik mereka spt Syaitan yg kepanasan di baca ayat2 Allah..

    Semakin JAHAT PAS ini xubah spt Arab JAhiliyyah tp hidup di zaman moden.. yg takut dgn kebangkitan Islam..

    Semasa mereka perintah program Islamik dianjurakan di Suka Menanti, apakah UMNO bantah atau tentang? Malah ramai org2 UMNO joain sekali tanda Islam itu bersatu.. begitu indah.

    Tp bila Kerajaan Kedah skrg mahu teruskan agenda Islam..tiba2 PAS jd spt iblis yg kepanasan.. hujah2 munafik di lampirkan.. program selawat.. apa yg takut sgt?

    pergi progam ibadah.. majlis ilmu Agama..anjuran Majlis Mufti sb mestilah MB sbg ketua negeri kena support dn join.. klu xsupport nnt puak hangpa kata pulak Mukriz ni anti Islam..

    inilah puak2 PAS.. mereka semakin sempit hidup.. mereka tk kenal Allah..

    DAP yg jd sesumpah pura2 dgn perjuangan PAS.. kenapa sangka baik pd DAP tp UMJO yg tulen Islam dituduh bukan2?

    Tk selamatlah PAS>.dunia akhirat.. buatlah selagi mana rasa megah dh hebat menghasut manusia kpd kejahatan..

    PAS Laknatullah!!

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah