Isnin, 17 Februari 2014

Subhanallah !! UMNO JUGA YANG SALAH TANGGUNGJAWAB SEORANG ANAK DIABAIKAN. @inspirasiislami


Tudia makin celaru puak-puak PAS.. inikah akhlak azkhir zaman sehingga kan tanggungjawab sebagai seorang anak pun nak dinafikan berpolitik...

hargai mak ayah kita sementara mereka masih ada....Ibu bapa merupakan insan yang paling mulia dan berjasa dalam kehidupan seorang anak. Belaiannya memenuhi setiap ruang nadi kehidupan sehingga memancarkan kedamaian dari celah-celah hati dan wajahnya. Ketulusan hati dan ketinggian budinya menghiasi persada nurani membekalkan harapan dalam menghadapi cabaran masa depan.
Keagungan ajaran Islam mewariskan segala aspek kehidupan termasuk hubungan antara anak dengan ibu bapa. Jika anak mengabaikan tanggungjawab tersebut maka musnahlah sendi agamanya dan hancurlah nilai kehidupannya. Kederhakaan anak akan mewariskan penderitaan berpanjangan dan menguburkan berkah dalam kehidupan dunia dan akhirat.
Hanya anak yang soleh menikmati makna hakiki dari kehidupannya, kerana dapat menghirup air kedamaian dari kedua ibu bapanya, insya Allah.

1 ulasan:

  1. nk taat pd ibu ayah letak syarat2 munafik mcm ni? apakah zaman dlu2 ada kereta utk balik ziarah mak ayah? org2 dlu jauh lebh susah merantau pulang dgn bas ekspres.. perjalanan jauh.. bas ala kadar. skrg mewah.kereta mcm2..

    kenapa berkira dn cipta alasan2 munafik begini?

    PAS lahanat..sntiasa peralatkan agama utk nfsu mereka!
    klu xde duit sgt jual je keta, xpyh mausk tol.. potong astro.. then baru ckp hal ini!

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah