Sunday 16 March 2014

[Video] TERBARU ROBEK MARUAH @DrWanAzizah !! #PRKKajang #PRAYFORMH370


Memalukan !!! Dengan semua mata tertumpu kepada Malaysia tiba-tiba ada lagi si Manusia "DOLL" yang begitu bongkak dan Bengap tiba-tiba muncul untuk menjadi "heroin" ala film Hindi untuk membantu "hero"nya.... tetapi amat malang si "Hero" sudah mempunya kekasih hati lain... "chinaDoll"....  Ini bukan dongengan Filem Hindi......

Memadailah.... menghina dan mengeji setiap apa yang dilaksanakan kerajaan Malaysia untuk membantu dan menyelamatkan Mangsa MH370... Apa Pembangkang Buat !! selain dari mengkritik !! Tunjukkanlah sikap "Patriotik" sikit wahai WAN AZIZAH Oiiii!! walaupun kau tu...... ?



Malangnya, di sebalik pujian Komander Angkatan Tentera Laut Malaysia, jumlah kekuatan anggota SAR yang diumumkan secara rasmi oleh kerajaan Malaysia, solat hajat oleh pemimpin-pemimpin UMNO/BN, ada sejenis makhluk yang menipu dan memfitnah UMNO, BN dan kerajaan Malaysia. Makhluk ini juga mempersenda pasukan SAR Malaysia, dengan mengatakan "Malaysia guna bomoh". Penipuan dan fitnah yang dilakukan langsung tidak konsisten dengan imej bertudung yang beliau peragakan selama ini.

Kenyataan ini dibuat oleh wan Azizah dalah salah satu daripada ceramah dalam kempen Pilihan Raya Kecil Kajang. Berita ini pada mulanya disiarkan oleh Malaysian Insider, namun didakwa oleh sesetengah pihak telah dipadam mungkin kerana mahu melindungi Wan Azizah.





Perbuatan menipu dan memfitnah serta sikap tidak patriotik Wan Azizah wajar diselar. Kerajaan Malaysia juga wajar mengambil tindakan undang-undang ke atas Wan Azizah di atas penipuan yang dilakukan serta sikap tidak patriotik dan penghinaan terhadap kerajaan Malaysia dan pasukan SAR MH370 Malaysia.
Hakikat sebenar kekuatan pasukan negara-negara di dalam SAR Team MH370, Tidak ada sebarang kenyataan dan maklumat rasmi bahawa Kerajaan Malaysia menggunakan bomoh dalam SAR Team MH370

http://tunfaisal.blogspot.com/2014/03/video-bomoh-penipuan-fitnah-dan-sikap.html

No comments:

Post a Comment