Khamis, 3 April 2014

A. SAMAD SAID kena tipu ? - #MoveKajang #kelakar

Tu dia memang kena dah penipu kena tipu dengan penipu.

KK nak story sikit pasal orang tua "SASTERAWAN NEGARA" KK rasa hampa kenal kot Datuk A. Samad Said. KK dapat laporan yang orang tua BERSIH ni kena tipu dengan salah seorang Exco Selangor tentang pembelian dua buah lukisan yang berharga RM 8,000 sebuah untuk diberikan kepada "Mr. AL-JUBURI". Pada orang tua tu KK ucapkan PADAN MUKA KAU. Dulu hang dok sokong sangat sampai cium mulut dengan depa masa BERSIH dulu, hang tengok apa depa buat kat hang.

Tu la suatu ketika dulu orang hormat hang dan puja hang sebagai sasterawan negara. Tapi lepas hang pegi sokong BERSIH dengan PR orang dok kutuk hang. Tuhan tu kalau dia nak balas dia tak kira dah tuhan bagi cash je.

--- --- Sent by WhatsApp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah