Thursday 3 April 2014

"Islam itu Pas dan Pas itu Islam" Lagi FITNAH JAHAT UMNO ? @SinarOnline @TVALHijarah #selawatperdana #PrayForMH370



Bagi sesetgh orang PAS, tidak ada makna nya Islam jika tidak bersama mereka atau tidak menyokong mereka.


Kesian melihatakn lebai-lebai Pas yang menganggapkan program ini adalah politik... Perbuatan mereka ini tidak membuatkan orang kedah tertarik dengan PAS, malah lebih benci... 

Islam tu bukan milik PAS sahaja... asal Alim agama yang menyertai progra, UMNO, dicaci, dihina..... memang sesat dan sewei alul pembangkang ni... tahu bangkang, Fitnah dan menghukum orang je..
Photo: #SelawatPerdana #PrayForMH370 @TVAlhijrah @SelawatPerdana: Pada warga Kedah, Marilah kita berqasidah memuji kebesaran Allah SWT dan Rasulnya pada 5hb April ini. Sabtu ini di Ketuai Habib Ali Zaenal Abidin Al Hamid
Bertempat di Pekan Baling, Dataran Sebelah KFC.
Mangsa terbaru ahlul Pas ialah Habib Ali kerana menyertai Program Malam Cinta Rasul di Baling Kedah, Pada 5 April ni...

Kepalanya mungkin berkopiah putih tetapi hatinya sudah hitam. Bagaimana nak dapatkan redha Allah jika begini pimpinan yang diangkat oleh Pas Kedah?

Benar Selawat Perdana tidak boleh menyelesaikan segala permasalahan ummah. Tapi perlu diingat. Ianya antara method untuk membuka "jalan". "Jalan" apa? JALAN KESEDARAN. 

Politik tidak akan menyatukan umat islam kerana politik akhir zaman semuanya sesat.. Yang menyatukan umat islam adalah kasih kepada Allah dan Rasul saw.



KK berharap agar semua umat Islam dapat bersama-sama menyertainya kerana program ini merupakan wadah terbaik kepada kita untuk menunjukkan rasa cinta kepada Allah dan Rasul. 







No comments:

Post a Comment