Sabtu, 26 April 2014

Kenapa Tidak Terima Aku Seadanya. #HanyaDiKedah



Bukan macam tu tapi macam ni....

nape" lah sehari dua ni aku malas sangat nak menaip... mahupun melayari internet, lagi pun sapalah aku ni kan.. memanglah ada sesetengah rakan maya cakap aku ni macai upahan UMNO, kalau tak dapat upah maka tak jalanlah kerja.. depa yang cakap", Siapa depa tu" nak tuduh dan jatuhkan hukum kat aku.. 

GST dan Hudud !! memang 2 benda semakin "hot" di media sosial tak kira apa-pun "jenama" nya aku malas nak ambil 2 benda... sebab benda lama yang sengaja di "Ulang" untuk publiciti.... bukan "port" nak ulas 2 benda besar ni... aku sekadar ambil dan jadikanya sebangai ilmu didada.

Berkaitan HUDUD .. pihak sana cakap pihak sini, pihak sini cakap pihak sana... so" layan video panas ni...


Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Kedah melalui Ketua Pemudanya, Dato Shaiful Hazizy telah menegur Ketua Pemuda Gerakan, Tan Keng Liang atas tindakan beliau menghantar memorandum bantahan undang-undang hudud kepada pemimpin atasan Pas semalam.

"Undang-undang hudud adalah undang-undang Islam, perkara ini bukan main-main sepatutnya Tan Keng Liang berbincang dulu dengan pucuk pimpinan tertinggi BN sebelum membuat tindakan begitu" 

Kata Dato Shaiful yang membuat sidang medianya di Medina Cafe bersama Ketua Pemuda Bahagian dan pelajar AIU.

Sepatutnya Tan Keng Liang mempertimbangkan tindakan tersebut dan membawa perkara ini ke meja rundingan tertinggi parti. Sambung Dato Shaful.

Teguran ini berpunca daripada tindakan Tan Keng Liang yang menghantar memorandum bantahan keatas Pas yang mahu melaksanakan hudud di Kelantan semalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah