Ahad, 4 Mei 2014

#BERAMALKERANAALLAH !! WAJAH Unit Amal PAS disaman sebab jadi gengster belasah orang. #BantahGST @PDRMsia


"Mukadimah : Assalamualaikum warahmatullah! Saya anggota Unit Amal kawasan sekian-sekian.
Isi : Jangan nak tuduh Unit Amal. Jangan nak burukkan PAS. Babi, puki, celaka, laknat, sial dan sebagainya.
Penutup : Semoga awak dan keluarga awak masuk neraka jahannam."

Ahli-ahli PAS sekelian yang rasa dah confirmed masuk syurga, tak payah jadi juara hudud kalau kes macam ni pun korang tak mampu handle.

Antara komen diatas... diterima keluarga pengadu...


Adik saya cedera teruk dibelasah. Muka dan badan lebam teruk. Seorang lagi lelaki dicampak dalam longkang. Mereka berdua diserang oleh belasan orang Unit Amal PAS dengan kayu dan helmet, ditendang dan ditumbuk.
                                                           
Keluarga kami akan failkan saman terhadap PAS!!! Biar mahkamah haramkan Unit Amal PAS yang berlagak macam diorang anggota keselamatan beruniform. Sila sebarkan. PAS mesti bertanggungjawab terhadap perangai anjing anggota Unit Amal nya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah