Thursday 5 June 2014

DANGER !! Keselamatan Iskandar diberi Cina Singapore ? @BB_Johor


Dalam bab keselamatan dan kedaulatan negeri Johor dan negara Malaysia, kita janganlah nak berkopromi sangat...  Ini sangat bahaya.

Sudahlah begitu banyak pelaburan dari hartawan cina Malaysia dan Singapore hanya menaikkan harga hartanah dan mengetepikan anak tempatan, Melayu dan Cina juga. Iskandar hanya jadi tempat untuk diduduki dan dikuasai oleh Singapore akhirnya.






Unspinners ingat hanya cuit-cuit saja apabbila seorang ADUN timbulkan isu seorang hartawan cina Singapura diberi kontrak untuk uruskan keselamatan di Iskandar Johor di DUN pada Ahad Lepas.

Membaca ABITW di SINI, difahamkan syarikat tersebut akan urus 600 pengawal sekuriti. Itu dah hampir seramai 1 batallion askar.

Tambah lagi, Cina SIngapork ini boleh secara diam-diam jalankan intipan dan pengumpulan maklumat yang lebih intensif dan meluas mengenai Johor. Jika syarikat iini dapat kontrak di tempat-tempat lain, lahhi luas rangkaiannya.

Mula-mula ingat ini hanya spekulasi oleh ADUN Kempas, YB DatukTengku Putra Haron Aminurrashid [Baca SINI].

Oleh sebab blog tersebut ada ramalkan ianya seorang bernama Peter Lim, maka kami google dan terkejut beruk mendapati SINI ia melibatkan Tengku Mahkota Johor.

Sambung baca .BIAR BETUL TMJ!!! Giler ke nak kasi kontrak keselamatan Iskandar pada Cina Singapore????


No comments:

Post a Comment