Sabtu, 27 September 2014

Ceramah Untukmu Gaza : Buat Apa Nak tipu Rakyat Baling. #ParlimenBaling


Hampir 10 ribu rakyat Baling hadir !! KK tak la nak 'kondem' sapa-sapa dalam hal. Asal buat benda baik dan niat baik inshaaallah KK pun sama join program korang.

Semalam berlansung siri ceramah Untukmu Gaza yang di anjurkan oleh 'Ajk' Masjid Ridhuwaniah Pekan Baling ataupun Dewan Pemuda PAS mana yang satu pun KK tak tau. Siapa yang anjur pun KK sokong demi membantu dan menunjukan keperihatinan umat islam di Malaysia kepada rakyat Palestin.


Apa yang KK hairan, mengapa benda baik macam ni puak PAS nak main politik juga. Tapi memang sikap PAS semua benda nak di politikan. Sebab tu..lah kita tengok ceramah berkenaan tak dapat sambutan.. niat dari awal tak betul.. 

Lebih mendukacitakan KK sesusai ucapan 'wakil Palestin' entah lah...  hadirin terus beredar pulang. JELAS riak diwajah mereka agak keliru dan kesal. Terfikir juga KK hadirin ni tak nak dengar ker ucapan pemimpin politik.. bukan calang2 orang plak tu.. 

Hehhh... apasal KK cakap macam tu.. sebab ini lah.. cuba korang tengok Poster tu.. dia cuba nak main wayang sebenarnya. ataupun DPP Baling takut dengan bayang2 sendiri. Inikah yang dikatakan berjuang demi kebenaran. 2 tempat yang berbeza ? yang mana satu betul tarikh islam pun salah... 

jadi kepada kempinan PAS jangan takut..untuk menyeru kepada kebaikan, jika niat kita ikhlas.. inshaallah pasti ada ganjaranya.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah