Tuesday 12 February 2013

Panas !!! Melampau setelah "booooo" kini Gambar lucah aibkan @NajibRazak diedarkan oleh Trooper Pakatan.



Inilah hasil yang di banggakan hasil dari kejayaan kempinpinan Pakatan Haram yang menggelarkan diri ulammak. Berjaya mengtarbiyahkan cai-cai "Cyber" untuk menyerang kerjaan BN. 

Inilah hasil didikan Anwar Ibrahim... Nampak sangat diorang ni dah terdesak... Kecewa dengan usaha fitnah selama ini terhadap Datuk Seri Najib yang sering kali gagal, trooper PR sanggup reka gambar lucah semata-mata nak jatuhkan Najib?

Dahla bodow, giler pulak trooper Pakatan Prono ni...

Cara politik PR hari ini semakin melampau. Jarang kita mendengar dari mulut Najib untuk burukkan orang PR, tapi kenapa sanggup puak Pakatan Haram perlakukan Najib sedemikian rupa?

Inikan cara berpolitik yang puak Pakatan Haram agungkan? Merekayasa gambar fitnah dan mengaibkan orang lain? Mungkin semua ini puak Pakatan Haram sedar bahawa transformasi yang dibawa oleh Najib berjaya mematikan Reformasi Pakatan Haram!

Usaha yang Najib lakukan untuk kembalikan sokongan rakyat nampak positif walaupun masih ada segelintir yang tidak dapat menerima. Tetapi hakikatnya, Najib mula mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap Barisan Nasional.

Kalau hanya dengan fitnah, PR dapat memancing undi PRU13, maka teruskanlah menfitnah. Kami orang Islam tetap percaya yang Allah akan berkati perjuangan yang hak.
Read more at sumber disini 

1 comment:

  1. terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

    ReplyDelete