Wednesday 19 November 2014

#Memali : Sekali Lagi Air Mata Rakyat Memali Penuhkan Kantung PAS.


Entah di mana silapnya, Sekali lagi Memali mencipta sejarah hitam. Kali kedua ulangtahun pengkisahan Memali tanpa kelibat presiden Parti.

Dalam isu PASma,  Mereka yang menganggotai PasMa adalah juga daripada spesis PAS. Ertinya anak beranak dan keturunan Pas juga. Phahroralrazi Mohd Zawawi yang kini dianggap sebagai presiden PasMa, adalah bekas Exco Kanan Kerajaan Pas Kedah dan pada waktu ini masih menjadi wakil rakyat Pas di Kedah. Beliau merupakan Adun Pengkalan Kundur dalam kawasan Kuala Kedah.



SEDANGKAN pihak pengangjurkan sudahpun  mencanangkan kehadiran Tuan Guru Haji Hadi. Harapan 1000 penduduk dan penyokong Pakatan Rakyat di sini untuk mendengar amanat pimpinan tertinggi mereka 'terkubur' apabila beberapa pemimpin yang diharapkan berucap di pentas ceramah tidak kesampaian.


Pengkisahan Memali, selepas tsunami yang melanda PAS selepas Muktamar 'kurang berseri' kerana ketiadaan pemimpin yang ditunggu-tunggu. Tahun lepas pun ahli PAS dimomokan dengan kehadiran Pemimpin tertinggi tetapi hanya dusta belaka.


Wajah presiden parti, menghiasi poster iklan ceramah berkenaan. Tiada kelibat kempimpinan PAS kedah. Ahli PAS suah sedia maklum sekarang PAS kedah sedang berantakan dengan dua puak.

Nyatalah.. ketidakhadiran Hj. Hadi disebabkan kekecewaan beliau terhadap kempimpinan PAS kedah, yang terang-terang mentang menentangnya.



1 comment:

  1. Bilakah puak munafik PAS ni nk berubah.Bilakah agaknya macai2 PAS belah2 kg yg totok taksub ni mau insaf? Dunia sudah berubah, tapi mereka kekal dlm kejahilan. Dunia nk mencari Islam mereka mencari kekufuran, kejahilan.. dgn berlapik serban kopiah putih atas kepala dan jubah disarung kebadan, munafiqun PAS ini seolah2 terus boleh memukau manusia2 bodoh di sblh2 Kg ini untuk terus menipu Allah SWT dan Rasulullah SAW.

    Islam di jadikan bahan dagangan oleh PAS. Semoga PAS dihancurkan Allah SWT. Tak perlu ada jemaah munafik mcm ini di kalangan org Islam..

    Tapi yg hairan kenapa majlis Agama Islam Kedah pun biarkan puak PAS ni melakukan BIDA'AH besar ini setiap tahun? mmg dlm MAIK sendiri pun pusat ternak PASngok..

    ReplyDelete