ALOR SETAR - Pengguna bekalan air yang mempunyai bil tertunggak dinasihatkan membuat pembayaran segera bagi mengelak pemotongan bekalan dibuat Syarikat Air Darul Aman (Sada).

Sada memaklumkan pemotongan bekalan air akan dilakukan kepada akaun pengguna yang mempunyai tunggakan sebulan dan ke atas.

Operasi pemotongan akan dilakukan di seluruh Kedah pada minggu pertama bulan hadapan dan Sada menasihatkan supaya pengguna dapat menjelaskan bil sebelum operasi pemotongan dijalankan.

Sebarang aduan atau pertanyaan berhubung dengan Sada boleh menghubungi Pusat Informasi Sada di talian hotline 1-300-88-0017.


Aduhaiiii.... SADA.. yang di pimpin PAS, Perkhidmatan teruk, Kualiti Hampes.. TAPI kalau Bab "DUIT" Bil tertunggak sebulan hampa nak Potong...

Tu la Azizan yang orang cakap " KETEGAQ" tempat tadahan ayaq hampa musnahkan, lepas mula la..... MEROYAN...
 KK_ cuma nak bagi jer... kat rakyat Kedah, bermanifestokan untuk
MENSEJAHTERAKAN RAKYAT  taniah la PAS di Kedah....