Monday 18 March 2013

Gempar !!! Pemimpin PAS adakan sidang meja bulat kes video "Raja Goyang" @hmetromy @abby_abadi112



Perbincangan meja bulat ini yang dijadual berlangsung pada 9.30 pagi dikatakan antara lain akan membincangkan beberapa termasuk kes gambar Anwar Ibrahim yang kini tersebar luas dan aspek keselamatan termasuk insiden di pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu, Sabah.



Beberapa pemimpin Pas terlalu gusar dengan tersebarnya gambar perlakuan jijik Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki yang dikenali dan ini mampu membuatkan semua pemimpin Pas akan ditolak oleh rakyat dalam PRU13 nanti.

Kami dimaklumkan dari sumber bahawa satu perbincangan meja bulat akan berlangsung antara kepimpinan Pakatan Rakyat dengan bekas pemimpin tertinggi pasukan keselamatan antaranya bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan beberapa bekas jeneral Angkatan Tentera Malaysia.

Sidang ini juga akan membincangkan isu Tian Chua yang mengatakan insiden pencerobohan di Lahat Datu adalah sandiwara. Ini isu ini membangkitkan kemarahan keluarga pasukan keselamatan dan seterusnya membantutkan sokongan mereka terhadap pakatan rakyat.

Pas yang berada dalam keluarga pakatan rakyat yang dikemudikan oleh Anwar Ibrahim sudah tentu akan mendapat tempiasnya kerana selama ini pemimpin Pas asyik mempertahankan moral Anwar Ibrahim hanya dengan perkataan fitnah tetapi kini jelas fitanh sudah mula tidak diterima oleh rakyat kerana rakyat mendapat bukti yang cukup jelas. SUMBER

No comments:

Post a Comment