Sunday 31 March 2013

Masyaallah !! Pengakuan Berani kupu-kupu Malam RM100 sekali "main".



Pengakuan seorang gadis yang terlibat dalam aktiviti sosial (pelacuran) sehingga sanggup menggadai "perawan"..... 


Maksiat dan masaalah sosial di kelantan Pun salah UMNO juga....Jika bangsa itu jatuh nilai moralnya maka lambat laun ketamadunannya akan turut jatuh ini termasuk ekonomi, sosial dan politik bangsa itu.
Dengan menjelaskan hadith nabi Muhammad bahawa baginda diutuskan untuk membawa agama Allah bagi membaiki akhlak manusia, Abdul Hadi berkata Hudud itu bertujuan mendidik manusia manakala hukumannya adalah untuk menakutkan mereka yang melakukannya supaya menghindarkan perbuatan itu seperti berzina, mencuri, pecah amanah, murtad dan mengkhianati orang Islam yang lain, melakukan fitnah ke atas orang yang baik dan membunuh.
Kesemua ini memberi implikasi terhadap moral atau akhlak bangsa. Dari penjelasan itu adakah kita melihat Kelantan pimpinan Nik Abdul Aziz membawa ke arah membaiki akhlak rakyat Kelantan ataupun hanya sibuk berpolitik dengan menjahiliyahkan semua pihak kecuali Pas, tanpa mengendahkan pembangunan moral rakyatnya.
Fikirlah di mana Hudud yang didabik Nik Aziz, Senyap saja malahan negeri-negeri pembangkang sekarang tidak mahu melaksanakan Hudud di negeri mereka. Ini bermakna perjuangan Pas kini bukan lagi untuk Islam tetapi untuk menang pilihan raya sahaja.
sumber.


No comments:

Post a Comment