Ahad, 6 April 2014

BARANG APA YANG NAIK, MENDERITAKAH RAKYAT BALING !! #SelawatPerdana


Sememangnya terbaik adik-adik ni.. apa yang naik tu....


KK di maklumkan petugas yang dok kutip derma kat "rakyat Baling Menderita" adalah pelajar sekolah agama, sebab orang kuat PAS Baling merupakan pengetua kat situ... kalau hampa nak tahu siap bagi "warning" lagi.. Kalau pelajar tu nak p" "Derita Rakyat" kena jadi petugas kutip derma.. Kalau malas wak keja tu.. jangan harap dapat kebenaran p sana"...

Dalam bulatan... Tabung Mangsa penipuan Pemimpinan PAS
Tak habis-habis lagi dok songlap duit rakyat.. tang mana yang derita.. kalau hampa dok kutip derma... kalau dah hampa tau rakyat baling susah.. Mengapa pula dok tibai dan rompak duit depa.. sepatut kena bantu....program yang kononnya 'HIMPUNAN DERITA' untuk rakyat hanya bermain dibibir saja. Mulut jerit rakyat derita, tapi tangan dok kutip derma kat rakyat yang dikatakan derita. Kalaulah ada otak, tentu pemimpin Pakatan tak buat sedemikian rupa.


Kepada mereka yang tidak berkesempatan untuk hadir bersama beselawat semalam... di sini kami sediakan tazkirah Insyaallh.. video Baling berselawat akan menyusul..

3 ulasan:

  1. haa terbaik bro!!! mintak Adun Kupang (YB Harun) buat kaunter attact sikit... macam yang dia selalu muncul dlm akhbar beberapa tahun dulu. Jangan sonyap je....

    BalasPadam
  2. Sedihla tgk org2 Melayu PAS.. apa lah depa ni mudah sgt kena tipu.. duk percaya dgn fitnah ceramah dn lidah fitnah PAS Harakah.. brg naik apa kalau pasaraya billion tu penuh sedia dgn org..dr saf jemaah masjid kupang. Lagi sedih bila lihat beberapa kerat je org di masjid totok PAS kg sadek.. dlu PAS perintah botak habis gunung../ la ni depa lupa dah org2 PAS...

    kesian.. sesat dlm cahaya..

    BalasPadam
  3. Derita Baling? dulu hangpa balaih balak botak licin Bukit Palong.. wktu tu ingat derita rakyat ka?? sungai rosak.. lebun rosak.. celaka PAS ni munafik dan kaki menipu.. depa yg bg rakyat derita la depa ckp pasai UMNO?

    calaka PAS celaka! Munafik!

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah