Selasa, 8 April 2014

PASAL POKOK AJAIB NAK BERBALAH DAN DIPOLITIKAN !! #HanyaDiKedah



Apalah nak berdengki sangat sesama manusia ni... Alam adalah keindahan yang dikurniakan oleh Maha Pencipta Allah S.W.T keseluruh alam.. Untuk setiap makhluk ciptaan menikmat, merasai serta bersyukur.... 

So.. Tak payah lah benda-benda macam nak di Politikan..... cer baca komen kat blog Kedah Ke Kl pasal fenoimena pokok ini..





ALOR SETAR - Keindahan ‘musim bunga’ bunga pohon hiasan di sepanjang jalan di bandaraya ini bakal dijadikan produk pelancongan Negeri Kedah, tidak lama lagi.

Pengerusi Jawatankuasa Agama, Hal Ehwal Masyarakat India dan Siam, Sumber Tenaga Manusia dan Pelancongan, YB. Dato’ Mohd Rawi Abdul Hamid berkata, keindahan pohon Tabebuia atau nama jolokannya pohon Sakura Malaysia itu mampu dijadikan daya tarikan pelancong ke negeri ini.

Beliau berkata, satu usul akan dibawa kepada Menteri Besar untuk perhebatkan penanaman pohon tersebut di seluruh kawasan pihak berkuasa tempatan (PBT) di negeri ini.

“Saya akan kemukakan perkara ini kepada Menteri Besar dengan kadar segera kerana ia berpotensi untuk dijadikan tarikan pelancong ke negeri ini.

“Kita akan usulkan kepada Menteri Besar supaya pohon ini ditanam di sepanjang jalan ke lapangan terbang dan juga sepanjang Sungai Anak Bukit di sekitar Alor Setar.

“Saya bersama Ahli-Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah (EXCO) lain pun sangat teruja dengan keindahannya yang mengeluarkan bunga merah jambu dan putih itu setelah empat atau lima tahun sekarang, ia berbunga,” katanya.

1 ulasan:

  1. Org lain xdk nk kait cerita dhn politik melainkan LEMBU2 PAS yg la ni mcm iblis tak dak tuan.. sampai bab pokok pun depa nak kait dgn PAS dn kutuk UMNO terang2 tu pokok2 tu zaman UMNO dlu.. org UMNO pn xkisah tp dh duk pemuhong jahat lagu tu sapa pun marah dan jwb..


    Tapi bila depa masuk ruang komen utk provokasi dan fitnah UMNO.. mrhla org2 yg ada akal dn faham pokok2 ini tak dek kena mengena dgn krjn PAS..

    semua kita tau termasuk budak2 yg hingus meleleh tadika PASTI pun tau tgk PAS tarah bukit dan tebang pokok gila2 sewel punya.. tambah2 dia Baling.. berpuluh kilometer jarak pun nampak jelas Bukti Palong tu botak licin.. air selut turun habih ke sungai2 smpai budak2 pun xboleh mandi dah..

    itu macai LEMBU PAS buta kayu buat2 tk nampak.. so bg aku macai lembu PAS ni mcm org gila yg merayau2 di kawasan pekan.. jmpa apa yg ada dlm tong sampah depa akan jilat makan lepas tu kata ini brg depa.. pdhl itu semua brg org yg dh buang.//

    suruh puak PAS ni suluh muka depa la dlm air longkak..tgk molek ka dak.. stkt duk pemuhong sana ini.. balaih duit.. ckp pandai... xubah mcm puak Yahudi... duk diam2 lah berbetui diri dulu.. rakyat Kedah MELUAT dgn PAS!!

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah