Saturday 30 March 2013

Video (PART II) : Siapa Lelaki yang sanggup "menganiaya" Ustza Ibrahim Libya ? @mainstreamedia




PAS adalah punca insiden mamali..Namun Alhamdullillah Allah berikan rakyat keturunan bijaksana supaya dapat menilai perkara silam pada masa kini...bangkitlah wahai anak muda guna akal fikiran untuk memakmurkan Malaysia...BERSYUKURLAH keamanan Allah beri di bawah pimpinan Kerajaan yang sedia ada demi Agama Bangsa dan Negara.

Video Tragedi Memali Menyingkap kembali sejarah Memali bagi memberi pencerahan kepada generasi muda hari ini tentang hal sebenar yang diputarbelitkan oleh pembangkang terutamanya PAS bagi memburukkan pihak polis/kerajaan.

Alhamdulilah Allah telah menunjukan kebenaran di sebalik peristiwa terbabit. Bukan orang lain tetapi si ayah ibrahim libya sendiri yang mengupas peristiwa apa yang berlaku kepada 
ananknya pada masa itu.

Apa yang berlaku ini semua adalah ajaran sesat yang di bawa oleh PAS melalu amat Hj Hadi. Lihatlah sampai begitu sekali amanat dan menghalal darah semasa ISLAM memecahkan perpadua serta merosakan pemikiran sehingga penduduk kampung mcam di rasuk syaitan.

Anda saksikan video terbaru bahagian II :


Video : Bukti pembohongan pemimpin PAS dan pembangkang

Part ( 1)


Berikut merupakan rakaman Video, Pengakuan Bapa kepada Ustaz Ibrhim Libya yang menyatakan kekesalan dengan sikap taksub anaknya itu. Bapa ini,  juga  tidak merasa sedih dengan apa yang berlaku (Peristiwa Memali) kerana baginya apa yang berlaku adalah mereka yang terlibat tidak mengikut nasihatnya untuk mengelak kebinasaan yang berlaku. 

Malah Ibrahim Libya sendiri terpengaruh dengan dakyah sonsang yang di bawa oleh ahli politik, ahli PAS dari Alor Setar (Mat Hassan) yang menggalakkan mereka menentang kerajaan berdasarkan Amanat Haji Hadi. 

Bapa Ibrahim Libya sendiri membuat pengakuan tidak mengaku anak jika Ibrahim tidak menyerah diri.
bapanya tidak sedih dengan apa yang berlaku kerana mereka semua tidak mengikut nasihatnya untuk mengelak kebinasaan yang berlaku. Ibrahim Libya dipengaruhi oleh anasir asing, ahli PAS dari Alor Setar (Mat Hassan) yang menggalakkan mereka menentang kerajaan berdasarkan Amanat Haji Hadi. Malah Bapa Ibrahim Libya tidak mengaku anak jika Ibrahim tidak menyerah diri.




No comments:

Post a Comment