Sunday 26 February 2012

PANAS - Video Seks Yang Dirakam Antara Saya Dan Wani Satu Konspirasi Jahat UMNO - Badrul Amin PKR


PELAKON RAKYAT.......



MEMANG DALAM PAKATAN DAH JADI BIASA DAH DALAM BAB BALUN PEMPUAN DAN DUIT SEMUA X LEH PERCAYA....


"Ini semua adalah satu Konspirasi Jahat UMNO untuk menjatuhkan karier saya dalam politik. Saya adalah seorang Ustaz dan mana mungkin saya akan melakukan perbuatan terkutuk. Saya Ustaz Badrul Amin dan saya bukan berperangai Syaitan seperti Mufti Perak. Konspirasi UMNO keatas saya adalah sama seperti Konspirasi sebelum ini yang dilakukan ke atas Anwar Ibrahim, Elizebeth Wong, Mat Sabu, Adun Selising, Adun Perupok dan mungkin ramai lagi yang akan menjadi mangsa Konspirasi UMNO."



Apa kejadahnya jam 3 pagi si Badrul Amin dan Isteri orang berdua duaan didalam bilik Hotel? Untuk apa waktu sebegitu? Sesi Kaunseling? Sesi Mengadu nasib? Ataupun lebih tepat sesi SKILL bersetubuh?

BERITA LANJUT KLIK ;

PANAS - Video Seks Yang Dirakam Antara Saya Dan Wani Satu Konspirasi Jahat UMNO - Badrul Amin PKR


No comments:

Post a Comment