Thursday 2 February 2012

PENYAMPAIAN BR1M PERINGKAT KE-2 DUN KUPANG ( PENYELARAS DUN KUPANG)

Sekalung Tahniah dan syabas kepada " SUKARELAWAN DUN KUPANG"

Pihak Penyelaras DUN kupang En. Ishak Bin Mat, Mengucapkan sekalung syabas dan tahniah kepada sukarelawan DUN kupang yang turut sama membantu menlancarkan pemberian BR1M

( Bantuan Rkyat 1 Malaysia). Beliau amat berbangga dengan komitmen dan semangat kesukarelaan yang di tunjukan oleh Pemuda dan puteri UMNO DUN kupang dalam setiap program yang dianjurkan. Terima kasih kepada PM yang begitu prihatin kepada Rakyat dengan pemberian bantuan ini. sesungguh kerajaan Barisan Nasional (BN) satu-satu parti pembela rakyat.

Bertempat di Kompleks Belia dan Sukan Baling, Seramai 2000 orang menerima BR1M yang di lansungkan dalam 2 sesi pagi dan petang.Penyelaras DUN Kupang En. Ishak Bin Mat menyampaikan Sumbangan tersebut Kepada penerima BR1M. Turut sama hadir dalam penyampaian BR1M di DUN Kupang Dato' Dr Mashitah Binti Ibrahim, YB Azmi Bin Che Hussin, En. Khairul Azhar.




En. Ishak juga turut mengajak semua untuk sentiasa bersyukur kepada Allah.Sebagaimana firman Allah taala yang bermaksud “sekiranya seseorang itu mensyukuri nikmatKu nescaya Aku akan tambahkan nikmat kepada seseorang itu tetapi sebaliknya jika seseorang itu mengkufuri nikmatKu sesungguhnya siksaKu sangat keras”.
Terima kasih juga kepada Anggota POLIS, RELA, MY BANK, JABATAN PENERANGAN, PIHAK ICU/JPM, KBS Baling dan kepada semua yang terlibat.

















No comments:

Post a Comment