Thursday 10 May 2018

#PRU14 : Rakyat Tolak UMNO/BN Bukan Kerana Benci.


Macamana nak jawab kepada anak cucu kenapa tukar kerajaan thun 2018.
Baru la dengar nama Tun M balik dalam TV, Kalau tidak apa yang Tun M cakap semuanya tak betul.

Kalaulah NAJIB dengar cakap Tun M dahulu letak jawatan, UMNO/BN tidak akan musnah mcm ni... Tun M dah nasihat molek dh msa tu....

Inilah yang dikatakan betapa punah dan kotornya Pemimpin setelah mejoriti rakyat malysia tolak BN kerana kebodohan egonya UMNO/BN yang menyokong dan mempertahankan kegagalan Najib selama ini. pengakhirnya UMNO/BN yg hancur lebur. Sepatutnya Najib perlu disingkirkan dari dulu lagi apabila terlibat dengan Skandal yang besar.

Sejarah telah tercipta, UMNO/BN selama berpuluh-puluh tahun memerintah akhir tumbang, apabila lelaki berumur 93 tahun kembali.

Kerana seorang pemimpin yang merasakan segalanya dirinya betul.

Betapa peritnya untuk ditelan tetapi terpaksa juga di hadap, lihatlah apa dah jadi  disebabkan keangkuhan pemimpin UMNO/BN membela kegagalan Najib , akhirnya menghancurkan UMNO/BN tewas di Malaysia.

Sepatut dan Sebetul seorang negaara perlu di hormati dan diambil padangan dan ideanya bukan dihina, dicari sebegitu rupa setiap detik dan saat di TV dan di FB.

Kuasa rakyat jangan dibuat main. Rakyat tidak membenci Parti, tetapi rakyat benci pemimpin yang tidak telus, maka ini masanya rakyat bangkit mahukan pembaharuan. Parti tidak salah, yang salah orang yang memegang jawatan tu.
Selamat Kembali Tun...

Ya Allah, Engkaulah Pemilik segala kerajaan. Engkau memberi kuasa pemerintahan kpd sesiapa yg Engkau kehendaki. Dan Engkau jualah yg melucutkan kuasa drp sesiapa yg Engkau kehendaki.

Siapalah kami utk mengatasi kekuasaanMu utk menentukan dan menzahirkan kehendakMu.
Ya Allah, Engkau pimpinlah para pemegang amanahMu agar mereka dpt membawa negara dan rakyat Malaysia ke arah yg lebih hebat.

Ya Allah, kupohon agar Engkau terus melimpahkan berkatMu kpd bumi Malaysia yg tercinta ini.

Tahniah Team MMFC kerja buat anda sememang terbaik.

No comments:

Post a Comment