Thursday 17 May 2012

PANAS DARI BALING siri 4: BILA NAFSU MENGUASAI DIRI dalamPERMATA YANG HILANG#savekedah

BUKTI JELAS AZIZAN BODOH RAMPAS HAK RAKYAT BALING










SELEPAS INI ANDA LIHAT GAMBAR SELEPAS
 TOK AZIZAN ROMPAK BALAK

MAMPUKAH KITA MEWARISKAN KHAZANAH ALAM UNTUK MASA DEPAN ANAK-ANAK KITA. APAKAH KITA MAMPU MEMBERI NIKMAT KEINDAHAN ALAM SEMULAJADI UNTUK DIRASAI OLEH GENERASI AKAN DATANG. ATAU MUNGKIN KITA HANYA MEMBERITAHU KEPADA MEREKA SECARA VISUAL SAHAJA. 

Gambar diatas dirakamkan ketika aku pulang bercuti di Kampung. Kenangan yang aku abadikan hanyalah untuk aku, aku pun tak tahu yang tok azizan nak MEROGOL Hutan Celak sampai begitu sekali......inilah sahaja harta dan bukti yang aku ada untuk di sampaikan kepa anak-anak aku sekiranya mereka bertanya. "Ayah, Dulu ada tak ayaq terjun kat Kupang ni..........

 GAMBAR SELEPAS
 TOK AZIZAN ROMPAK BALAK

wahai rakyat kedah anda nilailah sendiri......apa yang tok azizan dah lakukan..... sudah terlambat untuk kita nak selamatkan permata yang telah hilang. tetapi kita masih lagi sempat untuk selamatkan Maruah kita, agama, Bangsa dan Negara kita.

P/S: Ubahlah sekarang selamatkan Negeri kita........DENGAN MENYERAHKAN AMANAH UNTUK MEMINPIN KEPADA YANG HAK DAN BETUL.

No comments:

Post a Comment