Monday 7 May 2012

VIDEO PANAS!!!! : ZUL NORDIN "TELANJANGKAN" ANUWAR #SIRI1

ISU pluralisme agama atau menyamaratakan semua agama hangat dibincangkan setelah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam ucapannya di London School of Economics (LSE) pada 18 Mac 2010 menyatakan sokongan terhadap fahaman itu.
dalam ucapannya itu ia memang berfahaman semua agama sama sahaja, bukan Islam sahaja yang paling benar; semua agama memberi keselamatan di akhirat; agama itu bukan hanya amalan sahaja dan sebagainya yang semua ini menjejaskan akidah sebagai seorang Islam. Sebagai seorang Islam beliau tidak sepatutnya mengucapkan perkataan tersebut.
Kalau beliau berniat untuk berdakwah, isi dakwah ialah menerangkan Islam sebenar, bukan mendiskreditkan Islam atau memberi maklumat palsu mengenai ajaran Islam. Tetapi apa boleh buat, itulah kualiti kefahaman agamanya dan jangan lupa ia ada agenda-agenda besar, menjadikan semua agama berada dalam satu entiti pluralisme agama.

Ikuti pededahan Zul Nordin, Bekas Peguam Anuwar.Siapa si-Aljuburi

KK kata : KESIAN DAN SIMPATI KAT ABANG AL-JUBURI NI...SEMUA ORANG KUAT SERTA ORANG LAMA YANG MENYOKONG DAN MENUBUHKAN PARTI KEADILAN DAN TINGGALKAN DIA.... TINGGAL ASMIN JE LAGIIIII............PAPA JAHAT

No comments:

Post a Comment