Jumaat, 25 Oktober 2013

#PrkSgLimau ; @MukhrizMahathir kena 'Kepong' di Bukit Choras? #BeraniHijrah #KedahAmanMakmur


Sekitar jam 1:00 tengahari tadi, KK dikhabarkan Menteri Besar Kedah Datuk Paduka Mukhriz Mahathir berada di Bukit Choras untuk menunaikan solat Jumaat bersama masyarakat disitu. Lokasinya di Masjid Bukit Choras, yang terletak berhampiran jalan utama menuju ke Pendang. Kawasan itu merupakan antara kubu kuat PAS.


Walau bagaimanapun atas dasar keperihatinan seorang pemimpin kepada rakyat dan tanggungjawab yang diamanahkan. DPMM tidak memilih fahaman politik yang dianuti rakyat untuk bersamanya. Bayangkan bila melangkah masuk sahaja alam pekarangan Masjid tersebut, kk dihidangkan dengan poster parti politik pembangkang yang menempel di pagar serta papan kenyataan kat Maajis tu.


Apatah lagi, pandangan sinis beberapa jemaah dengan kehadiran DPMM untuk bersama menunaikan solat jumaat. Dari riak wajah sahaja kk boleh agak dah....

Selepas selesai solat sahaja, beberapa jemaah datang untuk bersalaman dengan DPMM malah ada juga bangkit dan terus belalu pergi.... "ikut koranglah lau nak blah.... pun, ada aku kisah.." tapi mulut kena jaga la... dalam masjid pun.. nak mengumpat jugak... tak dak adat betul... panas jer telinga kk mendengarnya...


Dalam pada itu... ada seorang pakcik ni.. datang kat KK menyuarakan hasrat agar dapat dosampaikan kepada DPMM supaya dapat membantu Masjid ini membaiki siling masjid yang agak usang... pacik ni bagi tau.. masa PAS perintah dulu depa JANJI NAK REPAIR tapi setelah 5 tahun perintah habuk pun tak dak......


KK : Harap ĎPMM dapat membantu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah