Thursday 31 October 2013

#PRKSgLimau : Masyaallah !! " Maafkan daku kerana menyesatkan mu...." @abby_abadi112 @ #BeraniHijrah #KEDAHAMANMAKMUR @MukhrizMahathir


Menggunakan artis mendidik rakyat di pentas politik akan merosakkan ummat bukan membaikinya. 


Berguru sebelum memberi ilmu - nasihat Ust Kazim Elias yang patut dijadikan pegangan artis artis di Malaysia. Jika sebelum Artis ini di tegur oleh UAI ketika dalam ceramah bersama (video kat bawah ni..) 



Abby Abadi ini memang LANTANG mengkritik mereka yang tidak sealiran "pemikiran" dan se "politik" denganya selepas beliau di "ISLE" OLEH pOK nik sebelum PRU13 lepas. Apa sahaja yang dilaksanakan dan dilakukan oleh kerajaan di "Kencam" dan di "salahkan" malah penglibatan beliau kedalam dunia hiburan sekalipun "UMN0" juga yag salah...Lagipun bapak Abby pun penyokong kuat UMNO… adakah ini bermakna Abby pun lahir dari dunia maksiat?


hudud dr asri 

Sesiapa menyokong dan mengundi parti PAS bererti dia juga membiarkan perkara yang rosak ini diamalkan secara berleluasa. kalau tak yakin dengan diri dan tak berapa pandai sesuatu bab, baik diamkan diri sahaja. Biarlah mereka yang lebih arif tentang hal tersebut yang menghuraikannya. Apa kata anda?


KK : Nak cari islam bukan masuk parti

No comments:

Post a Comment