Friday 17 January 2014

AL-KISAH #maharajalawakmega : Pemimpin UMNO/BN #SyokSendiri BAKAL MEMBAWA MALANG. @NajibRazak @TengkuAdnanREAL @KhairyKJ


Gambar Blog APA
INI Kisah tentang kita.. kita yang mulakan dan kita juga yang akan memacu sampai ke nokhtahnya..kita harap pengakhiranya penuh dengan sinar dan kejayaan tapi malang sekadar cerita malang yang penuh dengan kemaluan... Dimana 'telur' kita... jom lah layan cerita tun faisai ni...

Sikap syok sendiri pemimpin UMNO/BN baru-baru ini juga menyebabkan UMNO kalah dalam perang persepsi. Kes-kes saman yang ditarik balik merupakan tindakan-tindakan tidak bijak pemimpin UMNO/BN yang akhirnya seolah-olah ibu pejabat UMNO dikendalikan oleh sejumlah badut.




Terbaru, fenomena Politik Kangkung yang dimainkan oleh pembangkang membuktikan ibu pejabat UMNO dan Pejabat Perdana Menteri banyak kelemahan dalam tindakan dan pendekatan mereka.

Pemimpin-pemimpin UMNO di ibu pejabat janganlah syok sendiri dalam pembentukan jentera komunikasi dan jentera siber. Nasihat percuma kepada Datuk Abu dan Datuk Rauf, kerja ini bukan kerja main-main. Buatlah groundwork yang betul dan buatlah cadangan pelantikan demi kebaikan UMNO dan bukan atas kepentingan politik sempit dan kumpulan tertentu. Pilihlah jentera di atas sebab sejauh mana mereka boleh memberi nilai tambah terhadap UMNO/BN dan bukan kerana kita hendak menyusun orang-orang kita dan orang yang boleh kita kawal demi kepentingan peribadi kita.

Meletakkan Dr Novandri ditempat kedua Jabatan Media Sosial (JMS) memang menjolok mata dan politically incorrect. Ini memberikan gambaran bahawa Presiden dan Timbalan Presiden telah diberi nasihat yang salah kerana:- Klik disini berkenaan #SyokSendiri Pemimpin UMNO/BN.

sumber : Tun Faisal


No comments:

Post a Comment