Thursday 29 March 2012

ISLAM KE PAS SEKARANG DENGAN MENYOKONG ANUAR ISRAEL TAPI PUAK PAS MASIH DENGAN ANGAN2 LAMPAU.

Sengaja nak ukit atau nak membangkit...... INGAT iSRAEL iNgat AnuaR.

ISLAM KE PAS SEKARANG DENGAN MENYOKONG ANUAR ISRAEL TAPI PUAK PAS MASIH DENGAN ANGAN2 LAMPAU.



Kenyataan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyokong usaha menjaga keselamatan Israel, adalah amat dikesali dan memalukan, Malaysia sebagai sebuah negara Islam amat bersimpati dengan rakyat Palestin yang dizalimi oleh rejim Zionis dan dasar luar  Malaysia adalah jelas iaitu menentang kekejaman dan kekerasan.

Jadi kita harap rakyat Malaysia membuat penilaian tentang politik pemimpin ini yang sanggup berbuat apa sahaja untuk meraih sokongan  pihak tertentu,Anwar dilaporkan menyatakan sokongan terhadap usaha bagi menjaga dan melindungi keselamatan Israel ketika beliau ditemubual oleh akhbar Wall Street Journal (WSJ) baru-baru ini.


"Kita akui perjuangan rakyat Palestin adalah perjuangan yang benar dan betul, kita tahu mereka ditindas dan dizalimi oleh Israel,dasar luar negara ini sudah terbukti membawa banyak faedah kepada negara, bagaimanapun dasar tersebut akan berubah  sekiranya pembangkang memerintah.



geng pakatan haram dahulu sanggup mengadakan demontrasi ke atas kedatangan pasukan kreket Israel di bumi Malaysia pada 1997   tapi sekarang lain plak jadi...... sejahat jahat UMNO yang dikatakan zalim ni kita tak pernah ada niat nak jalinkan Hubungan Diplomatik dengan Israel kerana UMNO tidak mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara yang SAH.Pak Nuar boleh PLAK kata nak melindungi keselamatan Israel .

P/S : 
SYAHADAH,IBADAH,AMALAN KITA SAMA DAN TUJUAN KITA ADALAH SAMA.

No comments:

Post a Comment