Friday 1 March 2013

Gempar !! PAS Felda Teloi Kanan galakkan 'iblis' buat kacau. @BeritaHarian


Kelihatan warga Felda Teloi Kanan, Kuala Ketil menanti kunjungan Mazlan Aliman (Anak) untuk memberikan 'Buah Tangan' yang pasti di ingati sepanjang hayat. Tetapi penantian mereka di hampakan apabila Mazlan Aliman tidak berani hadir bak cakap orang kedah 'tak dak teloq'.

Semalam KK di beritahu oleh seorang sahabat warga Felda Teloi kanan, berkenaan 'macai pakatan haram' yang begitu berhajat sekali untuk membuat 'onak' di kawasan Felda Teloi kanan ini.

Dalam satu siri ceramah berasingan di sungai Limau, Pulai penceramah PAS menuduh warga Felda Teloi Kanan menjadi 'kuda' tugangan UMNO. Sememangnya dakwaan berkenan benar dan betul. Kerana Felda di asaskan oleh UMNO.

Apa ke 'jadah' nya ? Si macai PR yang menjadi 'duri dalam daging' di dalam Felda ini yang ini membawa Mazlan Aliman masuk ke Felda ini. Malahan puak PAS di Felda mengutuk tindakan warga felda yang menentang dan menghalang kehadiran untuk masuk ke kawasan felda.Sedangkan warga felda sekarang ini, begitu di anak emaskan oleh kerajaan. Pelbagai 'buah tangan' di berikan untuk warganya.

Hakikatnya kini warga Felda sudah jauh meninggalkan Mazlan Aliman dan ANAK. Bukan saja dari sudut ekonomi yang sudah melangkah ke persada antarabangsa, malah anak-anak Felda sudah menongkah dari benua ke benua mengharumkan nama Felda.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment