Thursday 17 May 2012

PANAS DARI BALING: PERMATA YANG HILANG#savekedah

Al- kisah dari Baling, Kebodohan dan keBongkakan MB KEDAH membawa padah. PERMATA yang hilang bukan cerita seks ia mengisahkan tentang dimana sebuah lokasi percutian yang menjadi kebanggaan masyarakat Daerah Baling. Lata Cetak, YANG DULUNYA menjadi tumpuan Umum dari sengenap pelusuk RAKYAT KEDAH kini Musnah sekelipmata angkara "MB TAK TAU" yang "BodOH Sombong"

Tak perlulah KK ulas panjang-panjang, yang pasti PEMBACA dan juga "puak-puak penyokong Pakatan Haram" kena nila sendiri....air yang jernih dahulunya kita menjadi sekeruh sepekat hati OSTAD AZIZAN...
sebelum di nodai

selepas dinodai
Mengapa Puak Pakatan haram ni begitu bersetuju dengan tindakan yang dilakukan oleh Pemimpin mereka, sekarang ini penduduk Kampung iboi,Bok Bak, Tanjung Nering dah kasawan liputan yang menggunakan sumber air dari lata cetak menderita akibat dari kerakusan dan kegagalam PENTADBIRAN MB KEDAH. dalam hal pengambilan penebangan Balak. Air dari bukit Lata Celak yang menjadi sumber utama untuk minum dan membasuh terpaksa menadah air hujan utuk kegunaan seharian.

sebelum di nodai

selepas di nodai

Apakah yang kita akan waris pada anak dan cucu kita di masa hadapan........di mana amanah dan tanggungjwab kita untuk menjaga Khzanah alam. nantikan siri ii PERMATA YANG HILANG.

p/s: AKU HERAN JUGA MENGAPA PENYOKONG PAKATAN CUBA MENAFIKAN YANG PEMBALAKAN DI BALING ADALAH "KEBODAHAN PEMIMPIN PAS" 

2 comments:

  1. takdak org nak deh kalu berak atas jalan.bkn bodoh tp terlalu bijak sapai tak dpt nk bezakan yg baik dan terbaik

    ReplyDelete
  2. semakin banyak yg terjual dan tergadai

    ReplyDelete