Thursday 17 May 2012

PANAS DARI BALING siri 3: VIDEO 18SX PERMATA YANG HILANG#savekedah

PAS bergebang besar macam tin kosong.....bangga dengan pencapaian RM80 juta dari hasil BALAK umpama tin kosong, tetapi adakah rakyat kedah mendapat hasil tersebut? Malah semakin rakus menambah hutang kerajaan negeri...tetapi penyelesaian untuk membayar hutang nothing.......dengan urus tadbir kolej KUIN, PROJEK PEMBAZIRAN IKAN KELI KELIKIR, PROJEK MENGE "TIN" RAMBUTAN....
video di atas di rakamkan di kawasan Pembalakan Gunung Inas, Pembongkaran ini di buat oleh team Media Kedah. Pembalakan yang tidak terkawal memusnahkan ekosistem serta memuskan kesejahteraan yang dimilik oleh penduduk kampung sekitar.
ATAS DASAR LADANG RAKYAT DAN JANJI PALSU UNTUK MENYEGERAKAN PEMBERIAN TANAH KERAJAAN untuk peserta Ladang Rakyat.
apa kes ladang rakyat senyap jerrr.....
Ladang Rakyat yang berkeluasan 5,000 hektar.untuk di tanam pokok getah klon balak.namun persoalannya di mana perserta Ladang Rakyat ?




2 comments:

  1. TUAN SEDAR TAK STRATEGI DEPA MENIPU. CUBA PERHATIKAN BOARD-BOARD YANG KONONNYA KEJAYAAN KERAJAAN PAS. SAYA BARU PERASAN. KALAU BOARD TU KAT JITRA MEREKA CERITA PASAL BALAK. KALAU KAT KUALA NERANG MEREKA CERITA PROJEK BELAH KEDAH SELATAN DAN SEBAGAINYA. MEMANG CERDIK TETAPI BERNIAT BURUK DAN HATI BUSUK.

    ReplyDelete
  2. YA BETUL,,,,,,,TU , nanti kita akan perjelaskan pasal isu bord azizan.terima kasih atas keperihatinan tuan.

    ReplyDelete