Friday 1 March 2013

Misteri !!! Lori begerak tanpa pemandu terbalik di Kampung sadek, Kupang. @BeritaHarian


Sebuah Lori treler (16 tayar ) Muatan siling kapur yang di pakir di bahu jalan Kupang/Grik bergerak sendiri sejauh 100 meter sebelum tebalik di bahu jalan. Menurut pemandu lori berkenaan beliau yang dalam pejalanan untuk menghatar muatan siling kapur ke Terangganu singgah di kediamanya untuk mandi. Seperti kebiasaan, apabila membuat penghataran barang ke pantai timur beliau akan pakir kenderaan tersebut di tepi jalan berkenaan. Kerana rumahnya terletak di kawasan itu.

Kira-kira jam 12.00 am 1/3/2013 beliau di beritahu salah seorang penduduk kampung, lori berkenaan terbalik. Beliau yang nyata dalam kebingungan begegas ketempat kejadian. struktur jalan yang sedikit cerun serta di percayai 'handbreak' lori yang mengalami masaalah menyebabkan kejadian itu berlaku. Mujurlah semasa kejadian berkenaan tiada kenderaan yang melalui jalan tersebut. Tiada kecerderaan yang berlaku.





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Ada hantu kot..hahah kawasan PAS Kg Sadek tu kuat hantu PAS.. totok nak mampuih2.. ostad2 geng puak Cikgu Joe kupang.. kerat jari hijau sedia..

    ReplyDelete