Thursday 31 October 2013

#PRKSgLimau : Masyaallah !! Berani sungguh Jawapan Ustaz Kazim Elias (UKE) sentuh Isu HUDUD . #BeraniHijrah #KEDAHAMANMAKMUR @MukhrizMahathir

Setiap kali menjelang musim pilihanraya, tak kiralah PR Kecil ataupun Umum Isu Hudud seringkali akan dimainkan untuk memacing undi. Hanya bebekalkan dan menggunakan Ayat dari Al-Quraan sebagai modal kempen.

Umat islam perlu bersatu untuk jalankan hukum hudud.

Umat islam perlu bersatu untuk jalankan hukum hudud. Macamana nak bersatu.. ?


Umno masih terbuka berhubung cadangannya untuk bersatu dengan PAS. Dalam lawatan pilihan raya ke Sungai Limau, Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata parti itu selama-lamanya bersedia untuk bersatu dengan PAS.

Muhyiddin berkata, selain perbezaan ideologi politik kedua-dua pihak, PAS dan Umno mengamalkan prinsip-prinsip Islam yang sama.

“Kami mahu melihat masyarakat Islam bersatu,” katanya, dengan mengaitkan perpecahan di kalangan umat Islam di dunia Arab telah membawa kepada konflik berterusan dan perang saudara.

“Kita tidak memberikan ini untuk mendapatkan sokongan (untuk Barisan Nasional). Kami menghormati pandangan dan pendirian yang diambil oleh tokoh-tokoh agama masing-masing.
“Tetapi marilah kita sama-sama bekerja dalam satu pasukan untuk membina asas agama yang kukuh untuk masa depan yang lebih baik,” -Petikan dari M-star


Menjelang fasa terakhir.. PEMBANGKANG akan gunakan apa sahaja alasan dan matlamat menghalalkan cita-cita termasuklah mempergunakan Isu Hudud ini. agenda hudud perlu menjadi isu penting yang perlu diteruskan di dalam kempen kempen parti itu



1 comment:

  1. Politik PAS merugikan umat ISLAM.x mahu bersatu kerana dendam.

    ReplyDelete