Tuesday 7 January 2014

"Fantasi Seks" Pasangan Alvin dan Vivian jadi pilihan TAJUK Akhbar Milik MCA. @myberita


Vivian, yang berada satu minggu di Penjara Wanita Kajang, Alvin menyifatkannya sebagai "sangat bernafsu" apabila mereka bersatu semula selepas dibebaskan dengan ikat jamin sebanyak RM30,000 setiap seorang.
Dia juga teruja apabila teringatkan pasangannya di penjara yang kecewa dari segi seksual kerana tiada penghuni lelaki.
"Saya berfantasi dihantar ke penjara wanita untuk menawarkan khidmat seks kepada penghuni penjara dan memastikan mereka berpuas hati dengan khidmat seks saya. Ia hanya satu impian pada masa ini, tetapi ia akan menghasilkan satu skrip lucah yang baik pastinya." 

Pelbagal pihak mempersoalkan tindakan The Star secara eksklusif menyiarkan di portal mahu akhbar behubungan pengalaman pasangan bogel tersebut. Malah paling tak boleh blah kenapa perlunya pasangan itu menjadi perhatian pihak The Star ? Tidak ada lagikah personaliti lain yang jauh lebih baik dari itu untuk di ketengahkan ?

baca layan tengok apa yang Mstar tulis ni..







Seperti semua sedia maklum The Star merupakan akhbar berbahasa Inggeris yang di miliki oleh MCA salah satu parti komponen dalam Barisan Nasional.

Sudah beberapa kali akhbar ini di kecam kerana mengeluarkan berita yang sering menimbulkan kontroversi khususnya dalam melaporkan berita-berita melibatkan situasi politik negara. 

Sumber : MMI

1 comment:

  1. SELAGI ALVIN TAN + VIVIAN LEE TIDAK DI HUKUM, MEREKA AKAN AIBKAN UMAT ISLAM.

    Mahkamah Rayuan membenarkan prosiding Alvin Tan + Vivian Lee, yang dijadualkan berlaku DI Mahkamah Session, mulai 8 -10 Januari atas tuduhan menghina agama Islam dan kemuliaan bulan Ramadan, ditanggohkan. Mahkamah membenarkan penangohan kerana pasangan ini sedang merayu di Mahkamah Rayuan juga untuk menggugurkan tuduhan kepada pasangan.

    Pasangan `jahat dan gila’ ini DIRASAKAN telah dan akan terus mengaibkan umat Islam selagi mereka tidak di sabitkan kesalahan.

    Selain pertuduhan menghina islam ini, mereka juga menunggu perbicaraan tuduhan mengenai gambar lucah dan aksi seks mereka.

    Diberitakan pasangan ini sedang bergaduh ekoran kecurangan Vivian (mungkin Si Alvin pun sama cuma tidak diberitahu). Pada penulis ia tidak memberikan `weightage’ kepada kes penghinaan mereka.

    ReplyDelete