Tuesday 19 June 2012

MISI MEMBAWA PULANG BEKAS TENTERA OLEH KP1M DARI JAWA.

Tanggal 18 Jun 2012 (Isnin) satu lagi kejayaan di lakar oleh Kelab Putera 1 Malasyia (KR1M) dengan Kerjasama PRIMA semalam telah berjaya dalam misi membawa pulang Bekas pegawai tentera yang yang terlantar sakit akibat seragan angin ahmar di Jawa Barat, Indonesia. melalui penerbangan Ihsan yang di uruskan oleh Pengerusi Kelab Putera 1 Malaysia Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim. 



Menurut Suraya, Ayahnya Bekas Asisten Ketua Staf Kejuruteraan Tentera Udara Malaysia (TUDM), Brid Jen (B) Datuk Ahmad Sujak Abok 66, pergi ke Indonesia pada 8 Jun 2012 atas urusan peribadi, setelah terkena serangan angin ahmar pada selasa lepas, ayahnya telah di masukan dan menerima rawatan di Rumah Sakit Puri Cinere, Depok Jawa Barat Indonesia. 



 
"setelah medapat tahu ayah sakit saya  terus menghubungi Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim untuk meminta bantuan.menerusi Kelab Putera untuk membawa ayah pulang.Turut berada di Lapangan Terbang Subang menanti Pesakit tiba Pengerusi KP1M, Pegawai-Pegawai TUDM serta kenalan pesakit.

Syukur kepada Tuhan sebab ayah saya selamat kembali ke tanah air hari ini (petang semalam) dan ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Datuk Aabdul Azeez serta KP1M yang cepat bertindak dalam urusan membawa pulang ayah saya," katanya.

No comments:

Post a Comment