Tuesday 1 October 2013

Panas !! Gosip @MukhrizMahathir @teresakok menjelang #pemilihanUMNO Kuatkan team #BeraniBerubah . #KEDAHAMANMAKMUR @rakyatnews @MukhrizMahathir @SabrinaAzizan


Semakin dekat dengan pemilihan UMNO 2013.. Tiba-tiba bakal Calon Naib Presiden UMNO Datuk Mukhriz Mahathir tiba-tiba menjadi Panas apabila di hentam oleh Cina DAPig..


Ahli Parlimen Seputeh itu mengatakan Mukhriz menunjukkan sikap tidak wajar apabila menyatakaan beliau tidak akan melayan permintaan dari sekolah Cina di Kedah.


"Mukhriz perlu menerima pengundi berhak untuk memilih siapa yang mereka mahu sokong dan beliau perlu sedar bahawa pengundi Cina juga merupakan pembayar cukai,” kata Kok dalam satu kenyataan hari ini.


"Maka diskriminasi ke atas masyarakat Cina dan sekolah Cina adalah amat tidak adil, tidak demokratik dan tidak boleh diterima," katanya.




PERINGTAN DARI SEORANG TEMAN..
Selama ini kaum Cina mendesak dan meminta itu dan ini daripada Kerajaan BN. Banyak yang sudah diberikan dan sudah banyak yang dinikmati. Namun, mereka tetap memilih DAP. Itulah hakikat masyarakat Cina kini yang lebih memilih untuk menjadi chuavinis dan menolak perpaduan kaum yang sekian lama terbina.

Mukhriz Mahathir

Pada penulis, Kerajaan BN tidak perlu lagi melayan kerenah dan kehendak masyarakat Cina yang mengada-ngada itu dan ini. Sebaiknya mereka perlu membuktikan komitmen dan sokongan mereka terlebih dahulu terhadap budi baik Kerajaan dengan memberikan undi setimpal dengan apa yang telah mereka nikmati selama ini.

Harap BN ajar masyarakat Cina yang seolah-olah ‘mengajar’ Kerajaan BN selama ini.

KK : HIDUP MELAYU...HIDUP UMNO

2 comments:

  1. Kata dulang paku sepih.Dapig perintah Penang kenapa halau orang Melayu.Ada ke patut pampasan tanah di Penang diabetic hanya 15k saja.Cina komunis betul sahabat Pas pis pus pussy ini

    ReplyDelete
  2. Kena tang depa, depa kata tak boleh, bila kena tang Melayu (contoh kat Penang, jgn haraplah nak pergi marah LGE, kata apa dia buat tak boleh.. hai jgn haraplah..pergi mampuslah Tereskok, lagi baik. Kalau Cina tak undi BN erti dia mahu DAP, jagi pergilah mintak tolong kat tempat DAP, baiklah NS, takde pemimpin dari Cina, bagus senang nak tolong Melayu..DAP pula jgn sibuk sebab kamu pembangkang.

    ReplyDelete