Saturday 8 June 2013

@tianchua ikut jejak @cmlimguaneng "tipu melayu" dalam Masjid. #blackout505



Hebat!! si mata sepet ini berlakon... Mungkin tak lagi berserban dan berjubah pulak la.. Ini lah permulaan bangsa "sisepet" untuk mempengaruhi Melayu yang muda lupa... akan peristiwa 13 Mei.

Tahun 60an dahulu, Lee Kuan Yew sudah lama mempraktikkannya dengan berkopiah untuk berjumpa dengan orang-orang Melayu. Apakah Lee Kuan Yew sudah memeluk Islam sekarang? Di bawah gambar Lee Kuan Yew pada tahun 1965, memakai songkok sewaktu berkempen pilihanraya di Kampung Tani, Singapura. Kini 2013, anak didiknya mula mengikuti jejak langkahnya dengan sedikit penambahbaikan. Orang-orang Melayu masih tidur.

Dengan berpakain begitu,, Apakah melayu di sekelilingnya itu LUPA akan Penghinaan sisepet terhadap peristiwa berdarah di Lahad Datu ?

Apakah Melayu itu Lupa berkenaan dengan Kalimah Allah.. ?

Bukannya susah untuk memanupulasi orang-orang Melayu Islam. Dengan hanya bersongkok dan berbaju Melayu, ini merupakan satu jalan yang mudah untuk menyusup dalam kelompok orang-orang Melayu Islam dan mengambil hati mereka. Orang-orang Melayu mudah alpa dan mudah terpersona dengan penampilan seseorang. Itu yang cuba dipraktikkan oleh Ahli Parlimen Batu, Tian Chua. Tidak perlu susah-susah masuk Islam. Berpura-pura jadi Islam dan anda akan dijunjung oleh Bangsa Melayu Islam. Kita tidak perlu hairan dengan tektik sebegini.

Gambar pertama dirakamkan semasa Tian Chua Bersama penduduk-penduduk kampung di ceramah Israk dan Mikraj Masjid Saidina Ali Kg Padang Balang, Setapak, Kuala Lumpur. Gambar kedua pula diambil sewaktu perarakan Maulidul Rasul anjuran Surau At-Takwa, Sentul Utama. Suatu sandiwara yang cukup hebat. Sudah lama kita berdoa moga puak puak ni dapat hidayah. Tapi yang jelasnya sampai kini tak ada seorangpun pemimpin PR memeluk Islam.



No comments:

Post a Comment