Saturday 21 April 2018

[GEMPAR!] إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ . Imam Palestin ditembak di kepala ketika dalam perjalanan untuk Solat Subuh di Gombak.


Imam Fadi adalah Imam Palestin yang dibawakan oleh Aqsa Syarif dan MyCARE setiap bulan Ramadan sejak tahun 2014. Beliau ditembak di kepala dalam perjalanan ke surau Medan Idaman, Gombak untuk menunaikan solat Subuh.

Imam Fadi berusia 35 tahun dan meninggalkan 3 orang anak dan seorang balu.
Pastinya ramai yang sudah menjadi makmum beliau dan mendapat manfaat dalam ceramah-ceramahnya dalam jelajah Imam Palestin seluruh Malaysia anjuran kami.
Semoga syahid buat Imam Dr. Fadi M. R. Albatsh.


#Update Polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mazlan Lazim berkata, pihaknya menerima maklumat berhubung lelaki Arab berusia 35 tahun ditembak mati dipercayai oleh dua lelaki yang menaiki motosikal 6 pagi tadi.


“Siasatan awal mendapati suspek menaiki motosikal melepaskan lebih 10 das tembakan. Pemeriksaan awal mendapati terdapat empat kesan tembakan dikesan pada badan mangsa.


“Polis turut menemui 2 slug peluru di lokasi kejadian. Mangsa disahkan meninggal dunia di lokasi kejadian,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Sumber: Harian Metro

No comments:

Post a Comment