Sunday 29 April 2018

#PRU14 [VIDEO]: 'Jangan bila tewas menuduh calon tak terpilih mencantas"Penyandang Kerusi Dun Bayu

Image may contain: 6 people, people smiling, people standing, hat and outdoor

Penyandang Kerusi Dun Bayu, berharap BN terus kekal menerajui Kedah.
Datuk Azmi Che Husain berkata, beliau reda tidak dicalonkan dan tidak mempunyai masalah dengan keputusan berkenaan.
Menurutnya, beliau yakin calon baharu dipilih lebih baik berbandingnya.

Video : Pak Lang Mie hadir di hari penamaan Calon Baling.
“Saya tetap akan berikan sokongan kepada calon BN. Pengundi mempunyai hak memilih, tetapi saya seru mereka bantu menangkan calon BN.


“Walaupun saya tidak terpilih tidak akan ada cantas-mencantas, jangan bila tewas menuduh calon tak terpilih mencantas bila menang mereka bekerja kuat, itu tidak betul,” katanya.
Image may contain: 1 person, text

Beliau berkata demikian dalam sidang media di Pejabat Dun Bayu, tadi.
Azmi berkata, penggantinya diharap akan sentiasa mendampingi rakyat.
“Perjalanan saya selepas ini tidak tentu lagi, rezeki ALLAH ada di mana-mana. Saya tidak ada dijanjikan apa-apa.
“Tetapi sebagai ahli parti dan pejuang, saya akan terus berjuang sebagai pejuang sejati, Melayu sejati demi untuk bangsa, agama dan tanah air,” katanya.


Sumber : Azmi reda tak tercalon 

No comments:

Post a Comment