Friday 20 January 2012

BR1M Peringkat DUN KUPANG 'lancar"



" SYUKUR !!!! KEPERiHATINAN KERAJAAN MEMBANTU RAKYAT. 


Orang ramai menantikan giliran
Penyerahan BRIM DUN Kupang yang berlangsung pada 19 Januari 2012 bertempat di Kompleks Rakan Muda Baling berjalan dengan lancar dan amat baik.Saya berpuashati dengan Kerjasama yang diberikan pihak Pej. Penyelarasan Pelaksanaan Jabatan Perdana Menteri (ICU-JPM), MAYBANK, POLIS, RELA, Pegerakan Pemuda UMNO dan Puteri UMNO Bhg Baling dari peringkat cawangan yang turut sama membantu melancarkan Program ini. setinggi penghargaan ucapan terima kasih dari saya (Ishak Mat, Penyelaras DUN Kupang) serta Warga UMNO bahagian Baling. ujar Penyelaras DUN Kupang kepada KK.
Kuanter MAYBANK


Majlis penyampaian BRIM disempurnakan oleh Penyelaras DUN Kupang Ishak Mat, dibantu sama oleh Penyelaras Parlimen Baling, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim dan ADUN Bayu Azmi Che Hussin , En Khairul Azhar Ketua Pemuda UMNO Bhg. Baling dan Puan Suriati Che Mid Ketua Puteri UMNO Bhg. Baling.


Petugas melayani penerima BR1M
Majlis yang berlansung dalam dua sesi, pagi dan petang. Pada sesi pagi cuaca amat baik, orang ramai bepusu-pusu menyerbu kaunter pendaftaran seawal jam 8.00 pagi.Mujurlah petugas dapat mengawal kesesakan di kuanter pendaftaran dengan mengasingkan kuanter warga emas.Pada sebelah petang ketika sesi penyerahan wang BR1M, hujan mula turun dan keadaan di dalam dewan mula sesak. Seramai 2094 penerima BR1M pada peringkat pertama. UNTUK PERINGKAT KEDUA DI DUN KUPANG BERTARIKH : 02 FEB. 2012.


KK beharap tak kan ada lagi yang berbunyi, duit kerajaan bagi hasil lebihan dari rasuah, Duit haram yang di berikan oleh kerajaan adalah haram... tp kalau xnak haram yang dapat RM500 kena derma masuk RM100 dalam tabung PAS dulu baru jadi halal...lu pk lahhhhhhhhh KK nak tido dulu....


p/s : SELEPAS INI BR1M AKAN BERMULA DI DUN KUALA KETIL PADA 25 JAN 2012










  SYAHADAH KITA SAMA,IBADAH KITA SAMA,AMALAN KITA SAMA DAN TUJUAN KITA ADALAH SAMA....

No comments:

Post a Comment