Wednesday 18 January 2012

kantoi........

BBC BAKAL JADI PENGGANTI UMNO-ONLINE!!!


Wah!!! Ini dah jadi satu cerita baru ni. Banyak betul duit UMNO sampai diorang mampu membeli syarikat berita BBC ni.

Kebiasaannya puak - puak Pakatan Pembangkang akan menyalahkan media seperti RTM, TV3, Utusan dan Bernama sebagai agen media UMNO.

Tapi tak tau pulak yang BBC ni pun dah jadi media UMNO. Kalau ikutkan kata Si Ketua Penipu tu, dia gesa agar rakyat tidak mempercayai laporan yang dibuat oleh BBC.
“Janganlah mengharap sokongan Masyarakat Gay dan Tomboy yang minoriti..Tumpukan pada Kemajmukan Rakyat terbesar..Insyallah”, kata @Andromeda_M31 dalam twitternya kepada anwaribrahim dan @Ambiga_s.

Anwar menjawab, “Jangan diperdaya umno! Baca”.
Walaupun Anwar cuba mengalih isu itu kepada UMNO, namun ia belum lagi dapat memuaskan hati pengikut twitternya.
“Dato Seri dikatakan menyokong homoseksual seperti diwar-warkan dalam tv3″, kata @lacoste_sdk kira-kira 16 jam lalu.

Seperti jawapan sebelumnya, Anwar berusaha lagi mengalih isu dengan berkata, “Jangan layan fitnah umno”. - AIDC
Ternyata, kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sewaktu ditemubual oleh BBC hari tu adalah kesilapan Si Ketua Penipu tu sendiri. Bukan salah orang lain.

Dia keluarkan kenyataan tu disebabkan rasa riak dan sombong sebab dia baru dilepaskan dari tuduhan meliwat Mohd Saiful. Atas rasa riak tu la dia buat kenyataan bangang ni.



Jika difikirkan semula, ini bukan kali pertama Si Ketua Penipu tu dikantoi oleh pihak BBC ketika menemubual Si Ketua Penipu tu secara lansung.

Tak lama dulu pun, mereka pernah juga dikantoikan oleh pihak BBC dalam isu kronisme yang menjadi amalan Parti Kencing Rakyat pimpinan Kak Wan Omega.

Jadi, memang betul la BBC ni dah jadi salah satu media yang diupah UMNO untuk memburuk - burukkan imej Si Ketua Penipu tu ye tak. Padahal semua ni salah dia sendiri sebab dia memang bongok!!!

ihsan : 

SEMUT HITAM

No comments:

Post a Comment