Monday 9 January 2012

???????//// YUNA

Seluar Lengging Yuna Mohon Maaf

Ada di kalangan peminatnya tidak berpuas hati dengan penampilan bertudung Yuna yang dipadankan dengan seluar legging berwarna kelabu dalam klip video Someone Out Of Town. Salah sebuah dari tiga lagu EP dirakam di Amerika Syarikat (AS) tahun lalu selain Coffee dan Fears and Frustrations yang turut dimuat dalam album kedua Yuna berjudul Terukir Di Bintang.

gambar baru Yuna dipetik dari Rotikaya
"Semakin lama dalam industri semakin saya tahu apa yang sensitif atau tidak kerja sebagai anak seni. Tapi saya bertanggungjawab 100 peratus terhadap pemakaian saya. Maknanya tak ada siapa yang suruh saya pakai itu atau ini.

“Dalam bab ini, saya faham perasaan orang bila nampak saya bertudung dan memakai jagging, bukan legging dalam klip video itu. Andai ada yang terasa, saya mohon maaf.

“Apa pun teguran daripada orang, saya terima dan mana yang tak betul, saya jadikan panduan,” -Via

No comments:

Post a Comment