Monday 13 May 2013

Tudia ehhhh Melopong pak Lebai ni berhimpit dengan amoi. #black505 #TolakPR




Pak lebai Pakatan Haram yang berketayap ni.. asyik dok tenung jer amoi kat depan tu.... entahlah perhimpunan apa ni... Halal pulak bagi pihak depa tu, Masa ini ler peluang lebai-lebai Malang PR nak jamu mata nak "menempel" dengan amaoi-amoi "suci" tu... 

Aku bukan apa, bila difikirkan apa yang lakukan semuanya nak mencipta padangan serong serta cuba mengusung rakyat ke "jalanan". Pembangkang mengadakan perhimpunan ketiga selepas pilihan raya dengan orang ramai memenuhi jalan-jalan di sekitar Medan Istana di sini pada Ahad. 

Perhimpunan yang diadakan di hadapan ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri itu diadakan bagi membantah keputusan pilihan raya umum ke-13 Ahad lalu.

Turut berceramah pada perhimpunan itu ialah Pengerusi PKR Perak, Dr Muhamad Nur Manutty dan Badrul Hashim Shaharin yang juga dikenali sebagai Chegu Bard.Turut hadir ialah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Orang ramai hadir seawal pukul 7 malam dan kebanyakan mereka berpakaian hitam. Sebelum ini dilaporkan bahawa perhimpunan itu tidak mendapat kebenaran daripada pihak polis



No comments:

Post a Comment