Sabtu, 2 November 2013

"SHOW FREE" Pelajar Sekolah tanpa segan silu tayang kehebatan. @inspirasiislami @rakyatnews



Apa punya akal lah diaorang.. agak-agak lah lau nak "berbaring" "berguling" pun dah tak de tempat ker nak buat show...free tak ke naya lau jadi apa-apa.. awak tu pun perempuan... tak fasal ada show lain plak....

Tak cukup dengan maki hamun... ni bergasak sesama rakan plak... sampai ketengah jalan, menggangu lalu lintah plak...sampaikan pengguna jalanraya membunyikan hon.. diaorang wat "dooo no jer, 


Inilah padah bila dendam dan perasaan hormat hilang dalam jiwa muda mudi sekarang... pengaruh budaya serta elemen keganasan yang dicetusakan oleh kita sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah