Thursday 7 November 2013

Panas !! "MANA TELUR KITA" ramai yang teransang. @Inspirasiislami @rakyatnews @tv3malaysia



Petanyaan " Mana Telur Kita ". Maka saya pun meraba lah dicelah kelangkang saya, masih ada, tak kurang dan tak lebih, 2 biji dari lahir kekal sampai ke hari ini, cumanya dulu telur itu cekang dan sekarang sudah kecut dan kendur.


KOMEN PEMBACA : KK copy paste komen pembaca dari pembaca blog Dr Ridhuan Tee dengan mengekalkan tulisan asal..

Najib ada telur 2 biji. Muhyidin juga ada dua biji. Nik Aziz juga ada 2 butir. Hadi Awang juga 2 telur. Tetapi telur mereka dah kecut, dah lisut, dah kendur ... tak cekang macam dulu2 lagi dah.

Karpal Singh dan Lim Kit Siang walau pun dah tua tetapi telur mereka masih cekang. Lim Guan Eng tak usah cakap lah. Sedangkan dulu2 telur mereka kecut dan lisut.

Rengkasnya yang saya ak kata adalah :

Umno dulu tak sama dengan Umno sekarang. Umno sekarang adalah Umno yang takut kepada pengundi cina. PRK Sungai Limau sebagai bukti betapa Umno takut kepada pengundi cina.

Pas dulu tak sama dengan Pas sekarang. Pas dulu mengharamkan sebarang bentuk kerjasama dengan bukan islam. Pas hari ini bukan setakat bekerjasama dengan bukan islam malah sanggup berkongsi tuhan dengan bukan islam.

DAP dulu tak sama dengan DAP sekarang. Dulu orang melayu Pas tak percaya kepada DAP sama naik dengan mereka tidak percaya kepada MCA dan Gerakan. Tapi hari ini orang melayu Pas redho jika mati dikuburkan satu liang lahat dengan cina DAP.

Syabash dan tahniah kepada Tokguru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang kerana berjaya merapatkan orang islam kepada orang kafir... hasilnya .... orang islam makin kendur perjuangan islamnya, orang kafir semakin kental mempertahankan agama mereka.


Taniah kepada Tokguru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang ... ANDA BERJAYA.
Saudara Ridhuan Tee, minta tolong sampaikan ucapan saya ini kepada dua " ULARMAK " (jangan betulkan ejaan ini) tersebut.


Ana Muslimah.

KK : Komen terbaik agar melayu sebagai pahlwan bukan petualang.

No comments:

Post a Comment