Wednesday 1 May 2013

Ustaz 'Celop' keluar Fatwa #PRU13 selepas di 'isle'kan. #GE13 #TolakPR #TukarKedah


Dalam siri jelajah seluruh negara sebagai penceramah pakatan pembangkang khususnya PAS dan lebih seminggu menyertai PAS, Tan Sri Muhammad Muhd Taib mengeluarkan 'fatwa' bahawa rakyat wajib mengundi calon pakatan pembangkang yang diyakini lebih berwibawa untuk menerajui kepimpinan negara.

Jadi sudah sampai masanya agar kepimpinan baru daripada Pakatan Rakyat diberi peluang untuk laksankan kerja bagunkan negara. Kumpulan itu (BN) sudah tak boleh buat kerja, wajib rakyat bagi kerja ini (undi) kepada Pakatan Rakyat," katanya ketika berceramah di Taman PKNK, Kedah.

Setiap parti mempunyai fahaman dan ideologi tersendiri. Di lihat PAS tidak konsisten dalam perjuangannya untuk menubuh negara Islam apabila dilihat tidak berani bersuara dalam beberapa isu seperti hukum hudud dan murtad.

Parti itu sanggup diperalatkan DAP dan PKR semata-mata untuk kepentingan politik, dan ini menimbulkan tanda tanya sama ada PAS benar-benar ikhlas memperjuangkan kaum Melayu dan agama Islam, atau sekadar mengikut telunjuk pembangkang yang lain.

KK : pssssst... Dah cium 'bontot' dah kot...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment