Saturday 1 June 2013

Kerajaan BN 'Cakap Tak Serupa Bikin' kerana nila setitik rosak susu sebelanga. #HanyaDiKedah


Apa sebenar yang berlaku dalan Pentadbiran kerajaan Barisan Nasional Kedah?

Artikel yang menarik dari blog Kedah Times. Cerita mengenai parasit dan pengkhianat dalam Kerajaan Negeri dan SLC yang bersedia melingkupkan Kerajaan BN Kedah dari dalam.

Setelah kerajaan PAS ditolak rakyat pada 5 Mei 2013 dengan undi popular kepada BN sebanyak 399,890 bersamaan 45.28 peratus, manakala, Pas dan PKR pula hanya memperolehi sekitar 24.2 peratus, YAB Menteri Besar yang baru, Dato' Paduka Mukhriz Tun Mahathir telah mengarahkan secara terbuka dan melalui arahan dalaman agar perkara-perkara yang merugikan rakyat termasuk penebangan balak dan pentadbiran Syarikat Berkaitan Kerajaan Negeri (SLC) dihentikan sementara untuk dirujuk dan diteliti.

Artikel bersambung di http://syburi-times.blogspot.com/2013/05/pelanggaran-arahan-yab-menteri-besar.html . Cuma kebimbangan dan kesangsian mula wujud terhadap pentadbiran kerajaan BN di Negeri Kedah ini. Dimana Kerajaan PAS terdahu telah meninggalkan parasit tersebut. Mereka ini sebenarnya yang akan membuat onak, menambah luka 'bernanah' untuk memperlihatkan pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional yang tidak 'Konsisten'.

KK : Bukan setakat Syarikat Anak Kerajaan negeri sahaja tetapi lebih banyak di Pejabat Daerah, Pejabat Tanah dan Galian, Jabatan Kebajikan Masyarakat nak KK sebut lebih rasanya tak payah lah kot....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment