Saturday 24 May 2014

Gempar !! "SIASAT SEMULA INSIDEN MEMALI" JANGAN SAMPAI MATI SIA-SIA. #HanyaDiKedah




siasat semula kes memali, nak siasat apa lagi. satu malaysia tahu fakta ibrahim libya menentang polis dengan kekerasan setelah mengujudkan kumpulan bagi menentang kerajaan setelah diminta menyerah diri mereka menentang melalui kekerasan beberapa anggota polis terkorban dan begitu juga dipihak kumpulan ibrahim libya termasuk beliau sendiri terkorban.

Kes ini lebih kurang macam di Sauk Grik dulu.Yang perlu siasat siapa yang menghasut kumpulan ini sehingga taksub untuk menentang kerajaan bukan kah amanat hj hadi Pas, kemudian kenapa mereka ini dikebumikan tampa dimandi dan dikafan. Dan yang paling penting tabung kutipan untuk balu dan anak yatim yang bapa terkorban dimana lesap bernilai RM 1.4 juta tabung ini dipengerusikan oleh mat sabu.- Komen dari Blog


Zainal bin Ismail atau nama pena C.N Al-Afghani terasa amat kesal sekali dengan tindakan  PAS “Hingga kini Pas terutama di Kedah gagal melunaskan janji mereka kepada rakyat dan gagal sama sekali mengotakan kata-kata dan melaksanakan perjuangan Pas yang dilabelkan sebagai parti Islam,” 


KLIK - ISU PENYELEWENGAN TABUNG MEMALI


Photo: #PRKTelukIntan : Di Khabarkan malam tadi Kutipan derma tabung memali mencecah belasan ribu ringgit...semalam. kemana duit ini akan pergi?

Mengapa PAS sehingga sekarang, masih enggan berterus-terang tentang
Tabung Derma Memali yang jumlah duitnya puluhan juta ringgit tetapi pembahagiannya tidak pernah
sampai ke tangan golongan yang telah mereka jadikan umpan untuk mengutip derma dari seluruh rakyat Malaysia, bahkan di seluruh dunia. Dan setiap kali persoalan Tabung Derma Memali ditimbulkan, pasti ada seseorang yang sangat resah dan kelam-kabut.

SEBENAR YANG KENA SIASAT TABUNG UNTUK BALU MEMALI DAN WARIS YANG MENINGGAL TU....

Kahhhh !! kahhh padam muka uma kena "bahong" lagi ler... Duit derma hat dulu dema dah samun..... mana Musa Hitam yang hampa kata dah join hampa... tak mai-mai pun. Tak kan hampa nak kena 2 kali bahong.. tu dah jadi bangang... malam tu saja Depa kutip RM12k .....

No comments:

Post a Comment